Honlap tartalmának átnézése és átfogalmazása keresőoptimalizálás szempontjából. Az egyes aloldalakhoz keresőszavak, keresőbarát oldalcímek megfogalmazása, beállítása. | |
Személyes egyeztetéssel a legfontosabb kulcsszavak kiválasztása, és az oldal keresőoptimalizálása ezek alapján. | |
A honlap linkjének beajánlása a legfontosabb releváns oldalakra (Pl.: lap.hu-k, linkcenter.hu-k, ingyenes szakmai gyűjtőoldalak, stb.). Legalább 50-100 helyre beajánljuk a meglévő weblapot. | |
Megállapodás alapján a honlap linkjének szerepeltetése különböző fizetős gyűjtőoldalakon is. Felmérés alapján ajánlunk olyan oldalakat, melyeken esetleg érdemes megjelenni, de nem kötelező. | |
Facebook rajongói oldal létrehozása, használatának betanítása és kezdeti menedzselése. | |
Megadott költségkerettel egy Google AdWords ( Google hirdetés ) reklám kampány beindítása és kezdeti menedzselése. Fizetett hirdetések elhelyezése a Google keresőoldalon, a találati lista tetején vagy a jobb oldalon.
Az Adwords az egyik legismertebb webkereső által, a Google által, üzemeltetett klikkelés alapú on-line hirdetési rendszer. Az Adwords-nél Ön adhatja meg, mennyit hajlandó fizetni egy olyan látogatóért, aki az Ön hirdetésére klikkelt, illetve azt is megadhatja, hogy mekkora összeget szán hirdetésre egy nap. Valójában egy kulcsszóra történő klikkelés díját a verseny határozza meg.
|