NeoSoft Email Marketing funkciólista
A NeoSoft Email Marketing egy igazi, minden az egyben kommunikációs platform, mely tartalmaz minden olyan eszközt, ami szükséges a hatékony kommunikációhoz: hírlevelek létrehozása, küldése, utánkövetése, professzionális arculattal / designnal, automatikus válaszokkal, kérdőívekkel, események, kapcsolati listák kezelésével és még sok minden mással. Ez egy teljes funkcionalitással rendelkező marketing szoftver, mely az alábbi hasznos funkciókkal áll az Ön rendelezésére a nap 24 órájában:
Email sablonok
Több mint száz előre elkészített hírlevél sablon várja. Iparágakra lebontva válogathat a szép hírlevél minták közül, melyeket saját igényei szerint alakíthat. Már több reszponzív, okostelefonra és táblagépre fejlesztett hírlevélből is választhat.
Feltöltheti vagy importálhatja is a hírlevél tartalmát
A szövegszerkesztő mellett egy kampányt létrehozhat úgy is, hogy importál egy HTML weboldalt a számítógépéről.
Tervezzen egyszer, használja sokszor
A sablonjaink tesztelve lettek, hogy a legfontosabb levelező klienseken (Gmail, Freemail, Hotmail és Outlook) úgy lássák a kampányt a felhasználók, ahogyan Ön eltervezte.
Könnyen feltöltheti, kezelheti képeit
Töltsön fel annyi képet, amennyit csak szeretne a kampányaiba! Minden előfizetéshez korlátlan képfeltöltés tartozik.
Könnyű tartalom szerkesztés
Használja a beépített szövegszerkesztőt kampányai szerkesztéséhez! Itt megformázhatja a szöveget, feltölthet és beszúrhat képeket, hivatkozásokat hozhat létre és még sok más funkciót használhat.
Előnézet és teszt emailek
Nézze meg, hogy pontosan hogy is fog kinézni kampánya még a kiküldés előtt! Megtekinthet egy előnézeti képet a böngészőjében, vagy küldhet egy teszt e-mailt önmagának.
Használja saját hírlevél sablonját
Nincs szükség arra, hogy sablonokat varázsoljon a semmiből. Feltölthet, vagy másolás-beszúrás segítségével (képekkel együtt) pillanatok alatt beteheti saját sablonjait a NeoSoft Email Marketing rendszerbe.
Személyes email címzés
Tegye személyesebbé hírlevelét két kattintással! Használjon saját mezőket, mint pl.: a kapcsolat keresztnevét, nemét vagy cégnevet! Úgy működik mint a Microsoft Word-ben a körlevél funkció.
Bővített HTML szerkesztés
A haladó felhasználók teljes hozzáféréssel, akár kampányuk HTML kódját is szerkeszthetik a szerkesztőfelületen található HTML forráskód szerkesztése gombra kattintva.
RSS archívum az elküldött hírlevelekből
A NeoSoft Email Marketing rendszer automatikusan készít egy RSS fájlt a kiküldött kampányokból, így könynen elérhetővé teheti új felhasználók számára, hogy weblapján megtekintsék a korábban küldött kampányokat, vagy egyéb oldalon, ami támogatja az RSS funkciót.
Hírlevélen belüli linkek, könyvjelzők
A horgonyok lehetővé teszik, hogy kampányának egyik részéből egy másik részére irányítsa az olvasót, pl.: a tartalomjegyzékből a kampány egy bizonyos bekezdéséhez.
Gyors, automatikus leiratkozás
A „Leiratkozó hivatkozás beszúrása” gombbal egyszerűen tud hozzáadni leiratkozó hivatkozást a kampányához, aminek megjelenítése törvényileg kötelező.
Továbbá minden leiratkozási igényt a rendszer automatikusan feldolgoz, így biztosítva Önt és a kapcsolatot is.
Kampány optimalizációs tippek
Mindig megjelennek tippek, trükkök és tanácsok ahhoz, hogy kampányát minél jobban optimalizálhassa küldés előtt. Tudja meg, hogy hogyan tegye érdekesebbé a kampánya tárgy sorát, mikor a legjobb kiküldeni a kampányt, stb.!
Automatikus visszapattanás kezelés
A visszapattanó levelek (kemény és puha egyaránt) automatikusan feldolgozásra kerülnek, így a listái mindig pontosak lesznek.
Ki is exportálhatja a listát, így láthatja milyen címekről pattantak vissza levelek, akár puha akár kemény a visszapattanás, és megnézheti a részleteket is.
Email csatolmányok kezelése
A rendszer teljes mértékben támogatja, hogy feltöltsön és küldjön csatolmányokat a kampányában.
Képek beágyazva is küldhetők
Amikor kampányát úgy küldi ki, hogy a képeket beágyazza a tartalomba, akkor elérheti azt, hogy kampányát a feliratkozottak internetkapcsolat nélkül is megtekinthetik az első letöltés után.
Beépített Spam ellenőrzés
A kampányát átvizsgáljuk ismert levélszemét kulcsszavak után, és az ilyen hibákat kilistázzuk, hogy pontosan tudja mit kell megváltoztatni, így biztosítva azt, hogy annyi feliratkozott kapja meg a levelet, amennyi csak lehetséges, és ne kerüljön a levél a levélszemét mappába.
Továbbítás egy barátomnak hivatkozás
Bátorítsa a feliratkozottakat, hogy továbbítsák levelét! Ezt úgy érheti el, hogy elhelyez egy „Továbbítom egy ismerősömnek” hivatkozást a kampányába. Erről akár statisztikát is kaphat arról, hogy ki továbbította a kampányt egy ismerősének, és mikor.
Nincs többé duplikált email cím
Nem kell aggódni amiatt, hogy egy email címre többször küldi ki a kampányát, mivel a NeoSoft Email Marketing rendszerben garantáltan nincsenek duplikált email címek.
Küldje azonnal vagy időzítve
Rendszerünk segítségével kiküldheti kampányát azonnal, vagy időzítheti egy későbbi, Önnek kényelmes időpontra is a kiküldést.
Küldje egyszerre több címlistára
Egyszerűen kiküldheti kampányát egyszerre akár több kapcsolati listára is. A duplikált email címek eltávolításra kerülnek automatikusan a kiküldés előtt.
Nagyon gyors
Óránként 50.000 címzettnek is eljuttatjuk hírlevelét.
Dinamikus tartalmi cimkék
A dinamikus tartalmi mezők lehetővé teszik, hogy kampányát személyesebbé tegye a saját mezőkön alapulva. Például, ha egy feliratkozottnak a hobbija az autók, akkor egy sportautó képét tudja betenni. Ha a motorok, akkor egy motort, stb.
Automatikus hírlevél előnézet
A lehető legnagyobb hatás és átkattintási arány eléréséhez fontos, hogy a legfontosabb levelező klienseken a kampánya ugyanúgy nézzen ki, ami a legtöbb esetben nem könnyű.
A NeoSoft Email Marketing rendszer előnézeti eszköze megmutatja, hogy hogyan nézne ki a levele e legfontosabb levelezőkliensekben (Freemail, Gmail, Outlook, Yahoo, stb.)
Ha valamivel gond lenne, akkor láthatja, hogy mit kell pontosan megváltoztatni, hogy elérje a lehető kompatibilitást.
HTML és szöveg alapú hírlevelek
Készítsen gyönyörű HTML kampányokat, informatív szöveges kampányokat, vagy akár egyszerre mindkettőt a kampányszerkesztő segítségével! A többverziós kampányok egyszerre HTML és szöveges módban is kiküldésre kerülnek, majd pedig a feliratkozott levelező kliense azt jeleníti meg, amelyiket jobban támogatja.
CAPTCHA űrlap támogatás
Akadályozza meg, hogy robotok használják az Ön által létrehozott űrlapokat! Ezt egyszerűen megteheti úgy, hogy a CAPTCHA opciót bekapcsolja.
Küldés megállítás és folytatás
Az „Időzített Email sor” oldalon láthatja azon kampányok listáját, amik kiküldésre várnak, kiküldés alatt vannak, vagy már kiküldésre kerülnek. Ugyanitt szüneteltetheti, vagy akár törölheti is a kampányok kiküldését, amik éppen kiküldés alatt vannak.
Hozzon létre automatikus válasz hírleveleket
Az automatikus válaszok olyan kampányok, amik akkor kerülnek kiküldésre egy feliratkozottnak, amikor már a listáján szerepel, például a feliratkozás után 24 órával, vagy 2 nappal, stb.
A NeoSoft Email Marketing rendszer lehetővé teszi, hogy többrészes, vagy időszakosan ismétlődő automatikus válaszokat küldjön minden feliratkozottnak a listáján.
Szűrje a címzettek listáját
Címezhet egy automatikus választ az egész listának, vagy csak egy részének, például csak a budapesti nőknek, vagy azoknak, akik rákattintottak a „Bővebb információt kérek” gombra a feliratkozó űrlapon.
Ez azt jelenti, hogy többrészes automatikus választ küldhet a feliratkozottaknak a saját mezők által szűrve, kikerülve, hogy több kapcsolati listát kelljen készítenie.
HTML és szöveges hírlevelek
Készítsen gyönyörű HTML kampányokat, informatív szöveges kampányokat, vagy akár egyszerre mindkettőt a kampányszerkesztő segítségével! A többverziós automatikus válaszok egyszerre HTML és szöveges módban is kiküldésre kerülnek, majd pedig a feliratkozott levelező kliense azt jeleníti meg, amelyiket jobban támogatja.
Megnyitás/Kattintás/Leiratkozás Jelentés
Akárcsak a normál email kampányoknál, az automatikus válaszoknál is mérheti, hogy kik nyitották meg a levelet, milyen hivatkozásokra kattintottak, leiratkozási és visszapattanási statisztikák, stb.
A/B teszt - jobban teljesítő kampány
Derítse ki, hogy melyik kampánya teljesít jobban megnyitási, vagy átkattintási statisztikákra alapozva, az A/B tesztek segítségével!
Kiküldhet egy A/B tesztet a listáján egy kisebb számú csoportnak, majd a győztes kampányt kiküldheti automatikusan, egy előre meghatározott idő eltelte után, a fennmaradó feliratkozottaknak.
Más email marketing rendszerekkel ellentétben, ahol A/B teszt során maximum 2 kampányt tud tesztelni, itt korlátlan számú kampányt is tesztelhet egy A/B teszt során.
Automatikus esemény naplózás
Minden alkalommal amikor egy feliratkozott fogad és megnyit egy kampányt, vagy automatikus választ, vagy amikor egy hivatkozásra kattint egy kampányban, akkor ez az esemény automatikusan naplózva lesz, és bekerül a feliratkozott profiljába.
Megtekintheti az összes általa fogadott kampányokat, mely hivatkozásokra kattintott és mikor nyitotta meg a kampányokat.
Manuális esemény rögzítés (CRM)
Minden kapcsolathoz használhatja a beépített esemény rögzítési funkciót. A kapcsolati listákban könnyen rögzíthet egy telefonhívást vagy találkozót a kapcsolatokhoz.
Minden felhasználó szabadon definiálhat esemény és emlékeztető típusokat. Ha van Google Naptár regisztrációja és engedélyezte, akkor a bejegyzés automatikusan létrejön az Ön naptárában is.
Google naptár integráció
NeoSoft Email Marketing támogatja a Google Naptár bejegyzések létrehozását. Könnyen hozzáadhat a Google Naptárához bejegyzéseket, emlékeztetőket. Amikor egy kapcsolati lista elemeit szerkeszti, akkor minden dátum mező mellett megjelenik a Naptárhoz adás ikon is.
Kérdőívek és visszajelzési űrlapok
Használja a drag & drop (egérrel mozgatható elemek) szerkesztőt, hogy pillanatok alatt összeállíthasson teljesen egyedi kérdőíveket, és hivatkozásokat hozhasson létre hozzájuk a kampányokban és automatikus válaszokban, és így kiküldhesse azokat a feliratkozottaknak! A válaszokat a rendszer elmenti, amiket később analizálhat, böngészhet és exportálhat Microsoft Excel formátumban, későbbi vizsgálatok céljából.
Hivatkozás kattintások követése
Nézze meg, hogy mely hivatkozásokra kattintottak és mikor! Pontos adatokat szerezhet arról, hogy melyik feliratkozottat mely termék, vagy téma érdekli az alapján, hogy a kampányban milyen témájú hivatkozásokra kattintottak. Így mindig a megfelelő időben keresheti meg ajánlataival a feliratkozottakat.
Google Analytics integráció
Egy kampány kiküldésekor megadhat egy Google Analytics kódot, ami utána minden, a kampányban található hivatkozáshoz hozzá lesz kapcsolva. Így pontos információt nyerhet arról, hogy hány látogató érkezik az adott kampányból, hány cél teljesül a kampány segítségével.
Visszapattant email kezelése
A visszapattanó levelek automatikusan feldolgozásra kerülnek, és statisztikát nyerhet arról, hogy mely email címekről, mikor és miért pattant vissza a kampány. Pontos hibaüzenetet kap a visszapattanás okáról, mint pl.: „Email cím nem létezik.”
Leiratkozások kimutatása
Tekintse meg a leiratkozási statisztikákat minden kiküldött kampányáról, egy pontos napra való tekintettel, vagy egy időintervallumban!
Megnézheti minden leiratkozó adatait, és megnézheti a leiratkozási statisztikákat a megnyitási és visszapattanási statisztikákhoz viszonyítva.
Továbbítás egy ismerősnek mérése
Megnézheti, hogy mennyire terjedt szét az Ön által küldött kampány. Használja a „Küldje tovább egy ismerősének” lehetőséget, és mérje, ki küldte tovább és mikor a kampányt egy ismerősének!
Kapcsolati lista kezelés
Mindig naprakész lehet a levélszemét szabályok és a friss praktikák tekintetében a NeoSoft Email Marketing rendszernek köszönhetően, amely automatikusan kezeli a leiratkozásokat és a visszapattanásokat.
Kapcsolat hozzáadás, import/export
Vigye fel a feliratkozottakat egyenként, vagy importálja a kapcsolatokat egy CSV fájlból!
Honlapra feliratkozó űrlapok
Készítsen egyszerűen egyedi feliratkozó űrlapokat, felhasználva saját cégének színvilágát, és adja hozzá saját weboldalához!
Korlátlan számú saját mező
Használjon több saját mezőt, hogy bővebb személyes információt tárolhasson a feliratkozottakról (pl.: lakóhely, érdeklődés, keresztnév, telefonszám, stb.)!
A saját mezőkből nyert információkat beépítheti a kampányba, hogy személyesebbé tegye azokat, akár csak a Microsoft Word körlevél funkciójában.
Hozzon létre több kapcsolati listát
Készítsen annyi listát, amennyit csak szeretne, így csoportokra oszthatja a feliratkozottakat típus, vagy érdeklődés alapján! (Pl.: általános hírlevél feliratkozók és/vagy törzsvásárlók listája)
Dupla megerősítéses a feliratkozás
Tartsa tisztán listáját! A látogatók, amikor egy weboldali űrlapon keresztül feliratkoznak, a rendszer által automatikusan kiküldött levélben egy hivatkozásra kattintva megerősíthetik feliratkozási szándékukat.
Feliratkozó adatainak módosítása
Minden feliratkozott megváltoztathatja az adatait az adatlapján, mint pl.: email cím, keresztnév, beállítások, stb.
Kapcsolatok tömeges törlése
Kapcsolatokat tömegesen is törölhet: begépelve email címüket, vagy fájlfeltöltéssel.
Kitörölheti a feliratkozottakat véglegesen, vagy jelölheti őket leiratkozottaknak , így már nem fognak leveleket kapni Öntől.
Egy-kattintásos leiratkozó hivatkozás
Az automatikus leiratkozási hivatkozás biztosítja a feliratkozottakat, hogy bármikor leiratkozhassanak, és Ön is nyugalomban lehet, mivel így eleget tesz a levélszemét elleni szabályoknak.
Listák szegmentálása
Szűrje a feliratkozottakat egy közös szegmensbe, akár több kapcsolati listát kombinálva, valamilyen közös tulajdonság alapján, mint pl.: lakóhely, vagy érdeklődés, és küldjön ki egy kampányt az így kapott szegmens feliratkozottjainak!
"Ne küldjön levelet" lista
A beépített email tiltó lehetővé teszi, hogy fenntartson egy listát azokról, akiknek nem lehet kampányt kiküldeni semmilyen körülmények között.
Testre szabható címlista nézet
A kapcsolati lista összefoglaló nézetében szabályozhatja, hogy pontosan milyen információk látszódjanak ebben a nézetben, így azonnal láthatja az Önnek legfontosabb információkat.
Egy kattintásos leiratkozás
A „Leiratkozó hivatkozás beillesztése” gomb segítségével könnyen hozzáadhat egy leiratkozó hivatkozást a kampányához, ami elvárt a hatályos szabályozás szerint.
Ezen kívül minden leiratkozást a rendszer automatikusan feldolgoz, így is biztonságot nyújtva Önnek és a feliratkozottaknak is.
Visszapattanások automatikus kezelése
A visszapattanó levelek (kemény és puha egyaránt) automatikusan feldolgozásra kerülnek, így a listái mindig pontosak lesznek.
Ki is exportálhatja a listát, így láthatja milyen címekről pattantak vissza levelek, akár puha akár kemény a visszapattanás, és megnézheti a részleteket is.
Kapcsolat információk a láblécben
A NeoSoft Email Marketing rendszer lehetővé teszi Önnek, hogy részletes adatokat állíthasson be (pl.: cégadatok), ami utána minden kampány láblécében automatikusan megjelenhet. Ezáltal a feliratkozottak mindig tudni fogják, hogy ki is Ön, és miért iratkoztak fel a listájára. Így csökkentheti annak lehetőségét, hogy a kampánya levélszemét jelölést kapjon.
Ide "Ne küldjön levelet" lista
A beépített email tiltó lehetővé teszi, hogy fenntartson egy listát azokról, akiknek nem lehet kampányt kiküldeni semmilyen körülmények között.
Dupla megerősítéses a feliratkozás
Tartsa tisztán listáját! A látogatók, amikor egy weboldali űrlapon keresztül feliratkoznak, a rendszer által automatikusan kiküldött levélben egy hivatkozásra kattintva megerősíthetik feliratkozási szándékukat.
Dataplex szerverközpont
A Magyar Telekom Dataplex szerver központjában virtualizált, biztonságos szerver környezeten működtetjük megoldásunkat. Garantált 99.6% -os rendelkezésre állással, nagy nemzetközi és belföldi sávszéleséggel.
Nagyon gyors kiküldés
Óránként 50.000 címzettnek is eljuttatjuk hírlevelét. Ha Önnek egy 10.000 címből alló címlistája van, akkor 12 perc alatt minden címzettnek kiküldjük a hírlevelet ( 200 KB-os emaillel számolva ).
Rendszeres biztonsági mentés
Napi szinten több biztonsági mentés készül a rendszerben tárolt adatokról.
Hitelesített, aláírt hírlevelek SPF+DKIM
SPF megoldással a kiküldő szervereink eredetisége visszaellenőrizhető. A DKIM használatával pedig a feladó email címhez tartozó domainben tárolt publikus kulcs bejegyzésünkkel visszaellenőrizhető az aláírt hírlevél.